poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych! ;D

Witajcie moi kochani! ;D pisze tego posta na pol godziny przed wigilia z komorki, wybaczcie wiec brak polskich znakow, pojawia sie gdy zdobede dostep do komputera ;-; juz praktycznie spie, nie mam wiec za bardzo ochoty walczyc z nieogarnieta aplikacja bloggera >.> syf jakich malo, ale bez tego nie da sie wgl napisac posta, wiec dobre i to...
No to WESOLYCH SWIAT BOZEGO NARODZENIA! <3 Wielu prezentow pod choinka, szczescia, radosci, wspanialych przyjaciol, spelnienia marzen, smacznego karpia (fuj, zawsze nienawidzilam karpia T^T) i czego tam jeszcz byscie chcieli. nie oklamujmy sie, na snieg nie ma co liczyc, ale i tak zycze wam bialych swiat ;) tak, wesolych, cieplych, bialych, radosnych swiat spedzonych z rodzina na obzeraniu sie lub jak ja pod kocykiem z dobra ksiazka lub nasciaganymi dzisiaj odcinkami kolejnego tasiemca anime ;3 no i oczywiscie moim kochanym, nadpobudliwym, 4-letnim kuzynem .___. oj, zyczcie mi szczescia...
Kurde, mam wrazenie ze pisze to do siebie ;___;
no nic, moze jednak ktos to przeczyta i zrobi mu sie milo ;)
~Ciasteczkowy Potwór

2 komentarze:

  1. ja ci rowniez zycze wesolych swiat, no i zeby ci corki cos zostawily na tym stole (lusia,anabella i tamta 3) eheh no i bnp <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. *wigilijnym stole eheh *:

    OdpowiedzUsuń