piątek, 18 października 2013

REMONT BLOGA!

Autorka tego bloga od dawna mnie błagała na kolanach i gnębiła żebym zrobiła jej grafikę na bloga, a ja jako iż jestem tak wspaniała i dobra ,to ulitowałam się nad tą istotą i postanowiłam upiększyć ten jej "kawałek" internetu. 
Myśle,że nie jestem jakaś wspaniała , ani nawet dobra w tworzeniu szablonów,ale chyba nie zrobiłam tego najgorzej :) 
Chciałam zaznaczyć ,że w pracy bardzo mi pomógł Hafija's Blogger Design dzięki ,któremu  mogłam zadbać o najmniejsze detale :) 
Co sądzicie o nowym "ciasteczkowym" blogu? :)
Do Autorki: Teraz masz mi codziennie składać pokłony ♥ 
~Meari

*********************************************************************************
OD AUTORKI:
MEARI, WIEDZ, ŻE CIĘ KOCHAM <3
Ja bym tego za ch... nie ogarnęła >.< to jakaś zaawansowana, czarna magia... Bić pokłony zacznę od poniedziałku, narysuję ci tą Fukawę wreszcie i NaruHinę ;D w końcu jesteś najlepszą, najpiękniejszą, najzabawniejszą, najwspanialszą i najmądrzejszą menadżerką...
No nie mogę się napatrzeć... To serio mój blog? ;D cudnie tu...
PS: bez przesady, ja cię na kolanach nie błagałam ;_______;
~Ciasteczko ♥

19 komentarzy:

  1. Hejcia, napisz prosze post o boku no pico, pliska!! uwielbiam to anime!! pozdro :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zginiesz... -.- SZUMI...
      Pfff... możesz se pisać z animowego i tak wiem, że to ty <3

      Usuń
  2. No, no, no ^^ Ładnie tu. Odwalony kawał dobrej roboty ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z anonimkiem.. przydało by się trochę boku no pico tutaj
    PS: proszę tylko nie cenzurowane ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka Szumi?!?!?!?! daj boczku no piczko plis :< masz jurz 3 prosiby io post o boczku no piczko... plisssssss

    OdpowiedzUsuń
  5. SIEMA SIEMA, JESTEM SEME PROSZ EO POST O BOKU NO PICZKO (KC PICZKE KAROSZKE)
    ~BY SEME'SON

    OdpowiedzUsuń
  6. daj o mnie posta plis
    @picoforeverwolny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogar, jedna z drugą! :O
    yaoistki jedne -.- Boże, czy na prawdę tak trudno było dać mi jakichś normalnych przyjaciół? ;_____;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo... bardzo ;_______;
      1. W każdą środę piszesz mi w zeszycie do matmy "dzisiaj będzie NaruHina!"
      2. Twierdzisz, że dziecko Itachiego uratuje świat.
      3. Masz 347385475374949 mężów, żaden z nich nie istnieje, połowa jest martwych.
      4. Na każdej lekcji anglika zaglądasz mi przez ramię do zeszytu, sprawdzasz, czy masz dobrze i drzesz się, jeśli tak.
      5. Twierdzisz, że piję ketchup, kiedy mam sok pomidorowy, a potem wypijasz mi pół butelki.
      6. Nazywasz Rudego Painem, twierdzisz, że Franio i Bocian są jego ścieżkami i dziwisz się, jak ukrył Rinnegana.
      7. Ryczałaś na 164 odcinku Naruto.
      8. Masz 2 strony A4 zapełnione cytatami z anime.
      Nooooo... jesteś najzupełniej normalna .______.

      Usuń
  8. Jest już nowy rozdział na NejiTen (trochę późno, ale jest), więc zapraszam ^^ i przepraszam za zwłokę :C

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie mój obiecany post o boku no pico!!!!!
    #twojanormalnasuperhiperextra100%normalnayaoistka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. BOKU NO PICO?????!?!?!!? GDZIE JESTES?!?!!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana nie przejmuj się! karoszka pisze właśnie posta! na pewno będzie w nim "małe conieco"
      @xoxo-coco

      Usuń
  11. URATUJE ŚWIAT W ZAMIAN ZA POST O BOCZKU NO PICZKO!!!
    @dzieckoitacziegouczihy

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy boczku no piczko?!?!?!!?!?!?!?!?!?!
    @uczihatajniak

    OdpowiedzUsuń
  13. HEJ KOCHAM NARUHINE
    @ZUZIAS.KTÓRANIELUBIHALOŁIN

    OdpowiedzUsuń
  14. zajmuję się produkcją 4 OVA bocu no pico
    @meari

    OdpowiedzUsuń
  15. jesli nie będzie posta o boczku no piczko to zobaczysz!!!
    najpierw szurikenami w ciebie rzuce,
    potem wbije kunaje w głowe
    za pomocą mangekju szaringana by itaczi pokaże ci genjutsu przez 24 godziny- 2 OVA boku no pico
    wydłubie oczy by itaczi 2
    pokaże technike seksapilu z nejim (pamiętej.. nie masz oczu!!)
    spłoniesz w płomieniach bogini dnia.. AMATERASU!!!!

    OdpowiedzUsuń