czwartek, 10 października 2013

2000 wyświetleń! :3

Witajcie i od razu przepraszam za mój zapłon :/ jak możecie zobaczyć gdzieś tam >>>>> liczba wyświetleń mojego bloga sięgnęła już ponad 2050! :D
Jednak post pojawia się dopiero teraz ze względu na ogromną ilość sprawdzianów w tym tygodniu .______. (niemiecki to zło! kugelshreiber, endschuldigunding... no wtf?!)
No więc... po pierwsze dziękuję wszystkim, którzy weszli na mojego bloga, a jeszcze bardziej tym, którzy zostawili po sobie ślad w postaci komentarza. No i tak jak przy świętowaniu 1000 wyświetleń, bardzo, ale to bardzo dziękuję mojej kochanej Karolci. :* Już to mówiłam, ale będę powtarzać jeszcze długo: DZIEWCZYNO, BEZ CIEBIE TEN BLOG JUŻ DAWNO BY NIE ISTNIAŁ! :D Gdyby nie jej wsparcie i komentarze, pewnie już dawno zaszyłabym się w kącie i płakała... DZIĘKUJĘ! <3
Dziękuję wszystkim, którym to co tu skrobię tak się spodobało, że postanowili polecić to znajomym. Jest to dla mnie wieki sukces i szczerze przyznam się, że każde 1 wyświetlenie tego bloga cieszy mnie o wiele bardziej niż 1000 drugiego, współtworzonego z Niewidzialną :P
no dobra, a teraz prezentuję specjalnie na tą okazję narysowane "arcydzieło" :3 powstało oczywiście na muzyce ;D

DZIĘKUJĘ! <3

Jednak nie tylko ja dziś świętuję :3 Jak wszyscy wiedzą, dzisiaj 10 października. Jednak prawdopodobnie mało kto wie, że to też...
URODZINY NARUTO! ;D
temu panu też życzymy wszystkiego naj ;*

Cóż mogę więcej powiedzieć? 
DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ.
Niech moc będzie z Wami i strzeżcie się niemieckiego O.O
~Ciastek :*

EDIT:
Zapomniałam się pochwalić, że wczoraj doszły moje mangusie! ;D
jej! dostałam nawet plakat gratis ^u^ moja szafa jest teraz taka piękna... *o*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz