czwartek, 31 października 2013

Jesień, jupi jej -_-'

No czeeeeeeeeeeść... :D
Tak wiem, znów 2 tygodnie bez posta. cicho...
Za usprawiedliwienie podam jednak to, że był to okres ogromnej ilości kartkówek i sprawdzianów (5 lekcji w ciągu dnia, 4 kartkówki, jprdl... .___. ) oraz mojego uzależnienia od FMA Brotherhood ;D (Yhym, kolejne anime, które będę polecać wszystkim na około, ponieważ jest takie zajebiste ^u^ )
Kolejnym powodem jest... pogoda ;______;
Nie wiem jak wy, ale ja nie mam zielonego pojęcia, skąd się wzięło powiedzenie "złota polska jesień". Polska jesień zaczyna się teraz, czyli zimnica, wiatr i ciemno po 16, ale śniegu to nie łaska... ;_____; Chyba sami wiecie, że w taką pogodę nic się człowiekowi nie chce... najlepiej wtedy zagrzebać się pod kocykiem z gorącą herbatką i dobrą książką, ewentualnie odpalić jakieś fajne anime ;D
Zastanawiam się też czy to przypadek, że zrobiło się zimno akurat na Wszystkich Świętych, kiedy jadę do dziadka i zapewne jeszcze po 20 będę łaziła z koleżanką po cmentarzu, bo "tak ładnie, jak są te znicze! *q*"
Jednak nie ma co płakać, tylko wyciągnąć zimowe kurtki w PAŹDZIERNIKU i ruszać na cmentarz! ._____.

WESOŁEGO HALLOWEEN!
(mama nakupowała cukierków, przyszło 2 dzieciaków, mam od czego tyć ^u^ )

I komunikat do jałoistek ._____.
NIE BĘDZIE POSTA O BOCU NO PICO, POGÓDŹCIE SIĘ Z TYM -.- 
I PROSZĘ MI NIE SPAMOWAĆ, PANI UCHIHA ;D

19 komentarzy, wow wow
i tak nie mam na co odpisywać ;______;

Trzymajcie się! (zwłaszcza ci normalni...)
i pamiętajcie, z dala od Bocu no Pico! :O
~Ciasteczko, po raz pierwszy w nowej grafice :3

3 komentarze:

  1. po dwóch tygodniach czekania brak posta o boku no pico?? ale jesteś ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. No już się stęskniłam <3
    Chociaż piszemy ze sobą na fb dzień w dzień ale cii <3
    Tsa dziś byłam na wszystkich świętych ...
    Nie ma to jak stać na chłodzi i słuchać dłuuugiego monologu księdza *___*
    Wiecie nie chodzi o to , że nie lubię tego słuchać (Chociaż nie lubię :) Mam nadzieje , że nie będzie obrazy dla katolików ^^ ) Ale to trwa ze 4 h -,- Boooże dobrze , że słuchałam tego tylko 1 h :) Mojej mamie chyba też się zachciało pojechać do domciu troszę wcześniej ^^ .
    U mnie hallowen do dupy -,-
    Miało być taaaakie cudowne , a siedziałam w domu bo mam zasrany szlaban -,-
    Ale przynajmniej cukierki miałam bo mama kupiła a nikt nie przyszed bo drzwi na dole zamknięte .
    OPS :3 Hyhy :) Jest przynajmniej wyżerka :)
    Dobra nie rozpisuję się :*
    Pozdrawiam Karolcia^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ohohohohoh karolinko! z niecierpliwością czekam na nowy pościk oczywiście o mnie!! <333
    uchiha tajniak :*

    OdpowiedzUsuń