poniedziałek, 2 września 2013

post o czymś...

Witam wszystkich, już w roku szkolnym! :D Tak tak, podręczę was tą myślą, że jutro normalnie do szkoły xd Wiem, jestem straszna... Nie wiem jak wam, ale mi te wakacje minęły o wiele za szybko... :| Pogoda jednak dopisała i można było szaleć, co oczywiście wykorzystałam w pełni. (pozdrawiam moje kochane szajbuski xd "aaaaa! mój szejkuś!", "czytaaaaj!" hahaha bo wy wiecie o co chodzi :*)
Tak więc, szczerze nie mam zielonego pojęcia, o czym będzie ten post. Myślałam, że trochę dłużej zejdzie wam z tymi komentarzami i wykorzystywałam to, leniąc się bez wyrzutów sumienia, że się nie odzywam i kompletnie się jak na razie nad tym nie zastanawiałam :3 Ten post będzie więc taką bardzo chaotyczną mieszanką absolutnie wszystkiego.
Po pierwsze: małe info. Z miesiąc czy dwa temu polecałam wam bloga Niewidzialnej. jeśli nie pamiętacie, lub byliście zbyt wielkimi leniami by tam zajrzeć, zróbcie to teraz, bo od kilku dni jestem jego współautorką :) Od kilku tygodni dużo pomagałam Niewi przy rozdziałach, więc w końcu uznałyśmy, że skoro i tak z nią piszę, to najlepiej będzie dodać mnie oficjaknie jako współautorkę bloga. Wejdźcie, poczytajcie i dajcie znać co sądzicie. I uczcie się od tych ludzi komentowania -.- spójrzcie na licznik komentarzy, min 20 pod każdym rozdziałem... Czemu u mnie tak nie ma? :O
Teraz może trochę o tym, co już od jutra czeka nas wszystkich. Mianowicie: SZKOŁA O.O a teraz uwaga, będę szpanować: tylko raz w tygodniu mam na 8:00 ^^ tak to na 9:00 :P hehe zazdro? xd 
Moja klasa prawie w połowie składa się z ludzi z tej starej. :3 Z tej LEPSZEJ części starej klasy oczywiście... No, może poza taką jedną mendą, ale ciii! :P Powiem jeszcze, że nikt z nas kompletnie nie ogarnia rozkładu sal w gimnazjum ._____. mamy jakieś budynki A, B, C, D i nikt nie ma pojęcia, co jest gdzie...  mam nadzieję, że tam gdzieś plan wisi, bo jesteśmy zgubieni ;____;
Teraz uwaga, bo możecie oślepnąć od tego, co zaraz zobaczycie. Mianowicie pokażę wam obrazek mojego autorstwa przedstawiający Sasoriego i Deidarę. Sasoriego (tego czerwonego) rysowałam chyba ze sto razy, ale w końcu chyba w miarę znośny wyszedł. Natomiast jestem tak dumna z mojego Deidary, że musiałam się nim pochwalić ^^ tak więc zignorujcie Sasoriego i podziwiajcie Deia :3

Ponieważ nie mam już o czym pisać, pozostało mi już tylko odpisać na te 5 komentarzy :D

Soli-chan - Myślisz, że to słabo, że twój mąż nie ma pojęcia o twoim istnieniu? mój już nawet nie żyje... -.- (tak na marginesie: nie ma to jak wyjść za mąż za postać z anime ^^ ) Robię mase błędów ortograficznych, tylko komputer mi je podkreśla xd a kiedy pisałam na komórce, która tego nie robi, to wyszło jak wyszło ._____. to był istny koszmar... ciekawe, ile błędów jest w tej drugiej recenzji... xd

Karolciu, moja droga Karolciu  - Zastanawiałam się, czy odpowiadać na twój komentarz, bo mam na ciebie focha forever, ale muszę cię chyba o tym powiadomić, bo to TY NIE WCHODZISZ NA GG, A NIE JA! :O MNIE SIĘ NIE CZEPIAJ, JA JESTEM ALL DAY, ALL NIGHT :P PISZ, NAWET JAK MNIE NIE MA, POTEM PRZECZYTAM I ODPISZĘ. I WYŁĄCZ TEN "NIEWIDOCZNY" BO SCHIZY JAKIEJŚ DOSTANĘ NORMALNIE... .______. No i na koniec, żeby poprawić ci humorek zacytuję Niewidzialną: "Twój komentarz jest jak 10 innych" :*

Julia Borowska - Z tobą to gorzej będzie nawet niż z Karolcią, jak się dorwę, bo mnie do jakiejś klepanki pokroju blogger award nominowałaś -.- Tak, pamiętam i będę ci wypominać do końca życia... Właśnie, trzeba by to napisać .____. ale takie trudne pytania dałaś... Myślisz, że ja wiem, jaka jest moja ulubiona piosenka?! :O

Kolorowanka - Ja wiem, że widoczki super i wgl, ale nie powiesz mi, że zdjęcie, na którym widać kawałek barierki i połowę planu zajmuje niebo jest dobrze wykadrowane .______.

No i wreszcie pani Ka mila, która zmieniła nazwę na tak pokręconą, że musiałam ją skopiować i wkleić, bo nie jestem w stanie jej przepisać xd
I'm Lost Cause † - Moja droga, co to znaczy, że nie chce ci się komentować? -.- nie ma tak! jak wchodzę na bloga i widzę napis "brak komentarzy" to na prawdę mnie szlak trafia i mam ochotę to rzucić. Raz, dwa, komentować mi ten post! dla ciebie to obowiązkowe, jasne? xd

Kurde, ale jestem dumna z tego Dediary ^^

No więc to chyba tyle z moich pomysłów na posta. Widzimy się niedługo i pamiętajcie: JUTRO DO SZKOŁY :D buahahaha jestem straszna, wiem ^^ a ty, Karolciu: raz dwa na gg mi odpisuj! to może się "odfochnę" xd
To ja wracam do mojego ukochanego Naruto, ale w formie mangi, bo mnie już zamęczy pewna miła osóbka... :P
Pozdrawiam!
Ciasteczkowy :*

EDIT: jak pewnie zauważyliście, zmieniłam szablon bloga. :) tamten mi się już znudził :P co sądzicie?

3 komentarze:

  1. Hahaha wykonuję zadanie które mi zadałaś. Komentuje. :D
    Nazwy nie zmieniałam na pokręconą, to się po prostu tak wyświetla. Bo nazwę którą zapisywałam brzmiała "I'm Lost cause †" :)
    Ja na razie wiem, że w wtorek mam na 9 resztę podadzą nam kiedy indziej ;)
    Już na starcie mam osiem lekcji. Za przeproszeniem: Co to ma kurwa być?! >.<
    A jak patrze na nową klasę to aż mnie ciarki przechodzą.

    Życzę ci powodzenia w nowym roku szkolnym xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah chyba Cię trochę wkurzyłam ? o.0 :D
    Ja też jestem na gg codziennie i wyłączyłam już niewidoczny :D
    Nie wiedziałam , że tak ślicznie malujesz (jak namalowałaś ju jakiś obrazek czy coś too sorki mam strasznie dobrą pamięć ale krutką ... Niestety <3
    Kocham Cię moje Ciasteczko i nie wkurzaj się na mnie <3 hahahahahahahahhahaahhahhahaahhaahahhaahahahhaahahhaahahahahahhahahaahhaahahahahahahahahahahahhahaahahhaahhaahhaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaaahahhaahhaahahahahahahhahaahahhaahahahahhaha ( teraz ja ci tym zaspamie ;3 )
    Pozdrawiam Karolcia ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohayo~! :)
    Zacznę od tego, że nowe tło w szablonie, znaczy te chmurki przypomniały mi grę super Mario xD ach i powróciły do mnie wspomnienia no bo ja w to grała lata temu na pegazusie - nie wie czy wiesz co to xD albo też mi to przypomina tapetę jaką miał Andy w bajce Toy Story~! xD
    Teraz tak, szkoła - hyhyhy, ja już skończyłam te lata katorgi xD jednak teraz jak tak siedzę w domu to myślę "wróciłabym się" tak taka ochota naprawdę powraca xD sama też się dziwiłam, jak mi tak mówili... myślałam "człowieku... weź się puknij w głowę" XD ale spanie do dziesiątej rano zawsze fajne~
    Co do bloga twojej koleżanki, ona piszę jakieś opowiadanie, też zacznij a nabijesz sobie czytelników ;D O Saso i Dei'u napisz :P z nimi zawsze jest fajnie przecież xD
    Rysunek świetny, Deidara jest taki rozkoszny xD a Saso on jest seksi xD i tyle w temacie xD
    To ja pozdrawiam gorąco :D :*

    OdpowiedzUsuń