wtorek, 27 sierpnia 2013

mocno spóźnione zdjęcia z Ustronia :)

Witam i z góry przepraszam za tak duże opóźnienie :) ale obiecałam kilka górskich widoczków, więc dodaję. wspominałam o powalającej jakości? no cóż, niestety nie jestem w stanie sobie poradzić z urządzeniem bardziej zaawansowanym niż moja komórka, więc zdjęć z aparatu nie byłabym w stanie dodać. No ale chyba należałoby się wytłumaczyć z tak długiej zwłoki. :) Jej powodem było to, że nie mogłam znaleźć przejściówki do karty pamięci xd (no dobra, tak na prawdę bardzo dobrze wiedziałam, gdzie leży - w mp4, którą zostawiłam w samochodzie - jednak nie chciało mi się ruszyć 4 liter i po nią iść, ale cii! ;P ) Nie dodałam też zdjęć, bezpośrednio z Ustronia, ponieważ wielce genialna ja zapomniała zabrać ze sobą swojego zmaltretowanego netbooka i cały wyjazd korzystała z laptopa mamy, który to posiada najnowszą wersję Windows-a, której za ch... nie ogarniam :/ Mogłabym też dodać je z komórki, ale uwierzcie mi, na prawdę nie miałam sił walczyć z androidową aplikacją Bloggera... nie wiem, kto ten szajs, bezprawnie zwany aplikacją napisał, ale znajdę gościa i nogi z dupy powyrywam -.-
Tak więc, już bez dalszych wstępów, prezentuję widoczki. Ale jeszcze jedna prośba: proszę, nie piszcie mi, jak źle wykadrowane są te zdjęcia... Ja doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie nadaję się na fotografa... Nie mogłam jednak nie uwiecznić takich widoczków ^u^ Więc pozostawcie to bez komentarza ;)

Wielka Czantoria - 995 m n.p.m.
Ładnie, prawda? ^u^
W prawym, dolnym rogu: Fragment barierki wieży widokowej, na której robiłam zdjęcia. xd
Druga, i niestety ostatnia fota z Czantorii. Zaraz po jej zrobieniu, mój telefon postanowił zrobić mi na złość i wyzionął ducha .________. Szkoda, bo widok po drugiej stronie był naprawdę niesamowity *o*
Równica - 850 coś metrów :)
PS: sory za tych ludzi po prawej xd jestem zła, wredna, okrutna i wgl straszna (a tak na prawdę strasznie leniwa) ale nie chce mi się usuwać ich w paintcie ;P

Również Równica :)

To by chyba było na tyle z UDANYCH zdjęć :) Po raz kolejny każę wam czekać na recenzję 2. filmu, a teraz zapowiadam też recenzję 3., "Miasta Kości"/ Jako wielka fanka "Darów Anioła" nie mogłam odmówić sobie pójścia do kina na ekranizację pierwszej części :) Mimo, iż miałam niezbyt dobre odczucia, po obejrzeniu zwiastunu, film bardzo miło mnie zaskoczył, a zwłaszcza efekty specjalne. *o* No cóż, recenzja niebawem :)

Jest jeszcze jedna sprawa, mianowicie: MOI DRODZY, BLOGGERA NIE OSZUKACIE! PROSZĘ GRZECZNIE O KOMENTARZE, ALE JAK WIDAĆ BEZSKUTECZNIE -.- CO TO MA BYĆ?! 17 OSÓB WYŚWIETLIŁO OSTATNIEGO POSTA, 1 OSOBA ZOSTAWIŁA KOMENTARZ! MAM NA TO DOWÓD:

A PANI "KA MILA (ELMO)" POSTANOWIŁA NAWET UDOSTĘPNIĆ MOJEGO POSTA W GOOGLE+, ALE KOMENTARZA NAPISAĆ TO JUŻ NIE ŁASKA -.- TAK WIĘC: POD TYM POSTEM MA BYĆ MASĘ KOMENTARZY, NASTĘPNY NIE POJAWI SIĘ, JEŚLI NIE BĘDZIE ICH PRZYNAJMNIEJ 5 -.- (TAK, SZANTAŻUJĘ WAS XD)

A w temacie komentarzy: odpiszę przynajmniej na ten jeden ;)

Moja droga Soli - Wiesz, nie wpadłam na pomysł podawania gatunków filmów, ale to propozycja warta rozważenia :) Co prawda nie znam się na gatunkach filmów, ale kij z tym, Wikipedia się zna xd Dzięki za wytknięcie błędów. ;) Recenzję pisałam na komórce, więc jakieś literówki mogły się wkraść, do tego nie okłamujmy się, ortografia nigdy nie była moją mocną stroną >.< Poprawiłam i przepraszam za moje niedopaczenie ;)

Co do niedopaczeń: blogger gdzieś ma moje wklejanie linków, więc wyciął go z recenzji "Lotu Feniksa" Będę dalej walczyć o umieszczenie go tam, a także podaje go tutaj: http://www.kinomaniak.tv/film/Lot-Feniksa/29070

Tak więc pozdrawiam i CIESZCIE SIĘ OSTATNIM TYGODNIEM WAKACJI, MOI DRODZY! :D Wykorzystajcie go mądrze, a nie tak jak ja: przed kompem lub latając po hipermarketach, kupując zeszyty, bloki i wszystkie tego typu szkolne pierdoły :/

Ciasteczko <3

5 komentarzy:

  1. No to, mam czas – komentuję :) Kochana wiesz, że Ustroń jest w sumie niedaleko mnie? Kiedyś tam pojadę do mojej przyszłej rodzinki od strony przyszłego męża xD żartuję, on nawet nie ma pojęcia, że istnieję xD Smutne, prawda? xD
    Tak czy siak, Ustroń to piękne miejsce, jak cały śląsk ;) tak, te krajobrazy są świetne ;D ludźmi na zdjęciach się nie przejmuj xD Walić ich xD
    No to ja czekam na kolejne recenzje fimowe xD Co do gatunków, to chodzi o to czyu to komedie, horrory, komedie itd. xD Błędy ortograficzne, dziewczyno robisz ich mniej niż nie jedna osoba, która piszę blog, który muszę czytać… xD więc czekam na next ;*
    Korzystaj z wakacji ;D pa ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz komentarz <3 Podjarana ^^ :D No oczywiście , bo jak Karolcia^^ walnie komentarz to wszyscy Happy ! :D Ludzie piszcie te durnowate komentarze bo w histerię padnie nam nasze Ciasteczko xD Śliczne zdjęcia i wgl <3 Weź wejdź na gg bo ostatnio taka nieobecna jesteś <3
    Pozdrawiam Karolcia^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz 3 kom:) Super zdjęcia!
    Ciasteczko nie wpadaj w histerię,bo ja też wpadnę.
    Pozdro,Jula:**

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia : o *-* Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja pani "Ka Mila(Elmo)" :D
    Nie komentowałam z bardzo prostej przyczyny: Jestem meeega leniem xD
    a blogger oszukuję i to bardzo xD
    ps. Wyłączysz weryfikacje obrazkową? :) Czasami to przyczyna małej ilości komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń