poniedziałek, 22 lipca 2013

urodziny :D

Uwaga, uwaga! Podziwiajcie proszę mój zapłon! :D otóż wczoraj były moje (13.) urodziny, a ja zapomniałam nawet napisać posta >.< dobra, kij z tym. zrobię to teraz:
Ponieważ jestem takim forever alone, to sama sobie życzę szczęścia, spełnienia marzeń (nawet nie wiem, jakie są moje marzenia :P) chłopaka, kasy, NaruHiny (fani Naruto wiedzą o czym mówię ;) ) i żebym nie przeszła na yaoi... <3
cóż, jeśli chodzi o prezenty, dostałam płytę Evanescence. Tak, wiem, nikt z was nawet nie kojarzy tego zespołu ;) może ta piosenka was oświeci. generalnie zespół słynie z dość mocnej i baaaaaardzo mrocznej i dołującej muzyki. ._. Przez wikipedię określanej jako "metal alternatywny" lub "gothic metal" (to wyrażenie nie ma polskiego odpowiednika, tak jak np. heavy metal - ekspert Ciasteczkowy Potwór... :P ) płyta do przesłuchania tutaj (jeśli kogokolwiek to interesuje, w co w sumie wątpię ._. )
Pierwsze posty na mojej facebookowej tablicy pojawiły się 15 minut po północy. Pod koniec dnia, byłam zdziwiona, jak wiele osób złożyło mi życzenia. tak, wiem "facebook przypomniał", jednak liczy się fatyga, bo zawsze trzeba jednak ruszyć tą dupę i coś naskrobać ;)

ej, kupcie mi tak tort na urodziny *.*

No cóż, to by było na tyle :) ostrzegałam, że posty będą krótsze, tak więc dzisiaj wyjątkowo krótka notka.
Pozdrawiam! :D
~ Ciateczkowy

5 komentarzy:

  1. Naj ! Naj ! I jeszcze raz Naj ! Życzę Ci tego co sobie pragnęłaś ( szczególności o yaoi xD )! <3
    Dlaczego mi wcześniej nie powiedziałaś ? FOCH FOREVER na 2 minuty ( Bo były twoje urodziny więc na 2 minuty xD )
    Pozdrawia i życzy szczęścia w życiu Karolcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3
      oj, zapomniałam... widziałaś, że moja skleroza jest tak wielka, że ja nawet posta nie napisałam :P właściwie, moja skleroza sięga dalej i potrafię np. zapomnieć spakować książek i pójść do szkoły z praktycznie pustym plecakiem >.< serio, coś takiego mi się kiedyś zdarzyło... :P i jak szłam, to tak myślę: kurde, coś lekki ten plecak >.< hahahahahaha

      Usuń
  2. Ooo, no to najlepszego ^^ ja tez lubie Evanescene i zazdroszcze plyty. Jesli mnie nie kojarzysz, to taka ja od bloga NejiTen xD Jedyne co jest pewne to smierc ^^ zostawiam po sb slad i bd zostawiac ppd kazda notka. Bd obserwowac Twojego bloga, bo do tej pory natknelam sie na malo takich jak ten ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kojarzę cię. moja skleroza nie jest aż tak wielka, żeby zapomnieć autorkę bloga, którego czytałam wczoraj >.< wielkie dzięki i czekam na twój rozdział z niecierpliwością :)

      Usuń
  3. Witam :D Tak mnie ostatnio zapraszałaś do siebie, a teraz ogarniam wszystkie zaproszenia i jestem - taa, to ja piszę tego śmiesznego bloga o NaruHina, kojarzysz? xD
    No a teraz tak - wszystkiego naj, najlepszego ;D życzenia spóźnione, ale jak najbardziej szczere ;D
    Trzynaście lat... jesteś chyba moją najmłodszą czytelniczką... eh, a ja demoralizuję młodzież przekleństwami i innymi... xD nie mów rodzicom co czytasz xD
    Co do totu to ci nie zrobię :P Ja i kuchnia - śmieszne xD
    To pozdrawiam serdecznie, dołączam do obserwatorów i postaram się komentować ;)

    OdpowiedzUsuń