środa, 17 lipca 2013

1000 wyświetleń! :D dziękuję :*

Proszę o uwagę, przynoszę bardzo dobre wieści! :D Otóż mój blog dzisiaj przekroczył tą magiczną liczbę 1000 wyświetleń! :D radość po prostu mnie rozpiera. Cieszę się, że aż tyle osób zauważyło moją pracę, a 5 z nich doceniła to co robię, dodając się do obserwatorów. Dziękuję :* :* :* :* :*
Wiem, że dla wybitnych blogerów, 1000 wyświetleń nie jest wcale wielkim osiągnięciem... Wiem, że prawdziwie popularne blogi zbierają tyle w jeden dzień. Dla mnie jednak zebranie 20 w ciągu dnia jest nie lada wyczynem, więc bardzo, bardzo gorąco dziękuję wszystkim, którzy wpadli tu choć raz, nawet ze zwykłej ciekawości... jeszcze bardziej dziękuję wszystkim, którzy polecili tego bloga znajomym, dzięki którym zdobyłam kolejne 1, 2 wyświetlenia... każde wyświetlenie, każdy nowy komentarz, a tym bardziej każdy nowy obserwator, motywują do dalszej pracy w ch... etto... no, w każdym razie, bardzo motywują ;)
Dziękuję zwłaszcza Karolci^^, mojej wiernej czytelniczce. Gdyby nie ona, pewnie dawno bym to rzuciła, ale dzięki temu, że pod każdym postem zostawiła choć marny komentarz, czułam, że ktokolwiek czyta moje wypociny i miałam siłę pisać dalej. dziękuję :* <3
Tym postem przepraszam również tych, którym mój blog się nie podoba i z całego serca życzą mi, żebym "przypadkiem" wypadła przez okno. Mam do was wiadomość: wypchajcie się :3 ja nie przestanę pisać, choćby urwało mi obie ręce. Będę pisać nogami, ale blog nie zniknie z sieci :) przywiązałam się już do niego i nie wyobrażam sobie, jak to by było pewnego dnia przestać go pisać :3

jeszcze jedna sprawa, obiecałam to mojej koleżance. Wejdźcie na jej bloga, może jej historia was zaciekawi, ja osobiście polecam.
No cóż, to tyle... przypominam, o moim zamiarze zmniejszenia ilości spamu w komentarzach. powtarzam: sprawy nie związane z blogiem --->>> gg: 37363435

Jeszcze raz dziękuję! <3 <3 <3 nie macie pojęcia, jak takie rzeczy motywują... teraz dobijamy do drugiego tysiąca ;) mam nadzieję, że to marzenie się spełni...

Pozdrawiam! :D Kooooocham Was! :* :* :* :*
~Mega Podjarany Ciasteczkowy  <3 <3 <3

2 komentarze:

  1. Gratulację ! <3 Ehh no cóż ten blog mnie tak podjarał , że jak tu nie dawać komentarzy ? <3
    Hahaha , jak by ktoś miał problem z wyrzuceniem Cię przez okno to zadzwoń , pomogę Ci przywiązać się do kompa <3 Nigdy masz nie usuwać tego bloga ! Kc go :* Twój każdy post wywołuje na mnie uśmiech ;)
    Pozdrawiam Karolcia^^
    Ps. wpadne na bloga twojej kol ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuuuuuję :******* strasznie miło mi to słyszeć!!!!!!! <3 <3 <3 czuję się taka doceniona i wspaniała ^^ (ah, ta moja skromność)
    cóż, myślę, że dobrze znasz tą koleżankę ;) zresztą zobaczysz...
    jeszcze raz dziękuję! <3 nawet nie wiesz, jak takie słowa motywują... :D

    OdpowiedzUsuń