poniedziałek, 15 lipca 2013

Ogłoszenia :)

Znów nie było mnie tu 2 tygodnie. Po raz kolejny zrzucam winę na Naruto. :) Wybaczcie, ale jak tu się nie wciągnąć, kiedy pojawili się Akatsuki?! :D Wiem, wiem, zaniedbuję przez to bloga. Nie trzeba mi tego powtarzać. Nie chcę go jednak zawieszać, zbyt wiele dla mnie znaczy (boże, to brzmi okropnie... dobra, kij z tym.) i wydaje mi się głupie zawieszanie go z powodu uzależnienia od jakiegoś anime... (ba, byłaby to zmaza na honorze!) W każdym razie, wchodzimy w "tryb oszczędny". Posty będą się pojawiały trochę rzadziej i będą krótsze, jednak nie przestanę ich dodawać. Wszystko wróci do normy, kiedy skończę oglądać Naruto :) Cóż, myślę, że wyrobię się do końca wakacji, może wcześniej. Najpóźniej połowa września...Wtedy wracam i będę mogła zająć się blogiem na poważnie.
Jeszcze jedna sprawa: Ostatnio w komentarzach zrobiło się bardzo dużo spamu (pozdro dla Kaloci^^, kckckckc :*). Nie okłamujmy się, sama maczałam w tym palce. Uznałam jednak, że to nie miejsce na takie rzeczy. Postanowiłam więc przekształcić moje prywatne gg na gg Ciasteczkowego Potwora :) I tak nigdy go nie używałam. Założyłam 3 lata temu, mam 3 kontakty, 2 razy z kimś rozmawiałam, ostatnio w styczniu >.< tak więc, jeśli ktoś ma jakąś sprawę nie związaną z blogiem, to odsyłam --->>> 37363435
To by chyba było na tyle :) Życzę miłych wakacji! <3

2 komentarze:

  1. Mmmm znów Naruto ? Ja po prostu go kocham ! <3 Nie chcę robić spamu w tamtych komentarzach , więc napiszę Ci odpowiedź tutaj <3 Tak oglądałam Naruto do 3 w nocy xD Hahaha , nie ma to jak być przyłapanym przez rodziców xD Tak , popłakałam się na niektórych odcinkach xD Muszę Ci powiedzieć , że oglądałam z napisami , a nie umiem napisac tego imienia ! ;/ ... -,- wyleciało mi z głowy przez te Wakacje xD Ehh plaża ... ;) Właśnie chciałam zobaczyć Dubbing Naruto i tak się śmiałam ... ;D Jakie to beznadziejne ! xD A w odcinku 206 jest , że Sakura wyznaję MIŁOŚĆ Naruto , ale spokojnie to tylko takie oszustwo , więcej zobaczysz jak obejrzysz ;) Ja tam lubię ten paring , ale wolę, żeby był z Hinatą ... Jest taka słodka ... :D
    KC ! :* .
    Pozdrawiam i będę chyba pisała na gg xD Karolcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NaruSaku? :O nieeeee!!!!!!!!!!! straciłam cię!!!!!!!!!! D: zresztą, nie możesz być za NaruHiną i NaruSaku jednocześnie...
      ja dokładnie widziałam, że tak będzie, dzięki mojej kochanej koleżance... -.- (pozdro dla ciebie, Marysiu ;* ) wiem, że Naruto walnie jakiś test w stylu "Nie lubię ludzi, którzy sami siebie okłamują" czy coś takiego... ale Sakura to menda, nie wiem, jak można ją lubić... masz szczęście, że dopisałaś "wolę, żeby był z Hinatą" bo twoja śmierć byłaby długa i bolesna... -.-

      Usuń