niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień dziecka :D

Jak ja lubię dzień dziecka! :) W tym roku rodzice wymyślili, że zabiorą mnie i siostrę na "Farmę Iluzji". Razem ze znajomymi. Moja reakcja? CZYSTA ZAJEBIOZA!!! Bez barwników i konserwantów. Po prostu zajebioza. to link do strony: http://www.farmailuzji.pl/
Niestety, pogoda automatycznie przywodzi na myśl polski morze. Lało przez pół dnia, ale co tam deszcz, kiedy odwala nam ze znajomą... :) nie będę się wdawać w szczegóły, przejdźmy więc do kolejnego punktu programu. :P

PREZENTY!!!
Jeśli chodzi o prezenty, to chyba najlepsza część tego dnia. No bo kto nie lubi prezentów? :) chciałam broszkę z kosogłosem, ale mama twierdzi, że nie wysłałam jej linka do aukcji na allegro -'.- (kłamie!). za to dostałam "Igrzyska Śmierci" na DVD i książkę "Intruz". Recenzja na pewno pojawi się na drugim blogu, ale dopiero, jak wrócę z wycieczki. :)

No cóż to tyle, bo trochę się śpieszę. a co wy dostaliście? :)

Tak na marginesie, nikt nie napisał, co sądzi o dodawaniu codziennych postów z wycieczki. Jest teraz możliwość dodawania komentarzy anonimowo, bo nie wiem dla czego, ale ciągle się wyłącza. :/

Miłego długiego weekendu! :)

5 komentarzy:

  1. Znowu jakiś długi weekend? I czego ja nic o tym nie wiem?

    Dodawaj posty! Jestem ciekawa, czy Twoja klasa doruwnuje Bartkowi i Nunziowi,buahaha!
    cat-znaczy-sylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj posty ! Będzie ciekawie ! ;)
    Ja na dzień dziecka dostałam 50 zł i czekoladę ! ;D
    Mogę sobie kupić co zechcę !
    Niestety już mi zostało tylko 10 zł ;D
    Wydałam bo ciągle z koleżankami chodziłyśmy na zakupy , ale cóż ;D
    W dzień dziecka było super , ponieważ była imprezka urodzinowa , dla mojej mamy ! ( tak , ma urodziny 1 czerwca)
    Na szczęście nie mamy lekcji ! Jakiś tetr i dyskoteka !!!
    Więc u mnie dzień dziecka wyszedł super ! Chciałoby się zostać w podstawówce ;( Kocham ją !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój nowy blog ! http://wszystkomasens.blogspot.com/
    Bardzo bym chciała , abyś tam wchodziła. Jesteś moją wielbicielką i chcę wiedzieć twoje zdania o nim ! ;*
    Pozdrawiam Karolcia^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie dziewczyny, właśnie wróciłam do domu. o 2 godziny wcześniej, niż było zaplanowane :( szkoda, bo jazda autokarem z moją klasą jest totalnie zajebista. ;)
    Nie było codziennych postów, ponieważ z niewiadomych przyczyn nie mogłam zalogować się do bloggera. :/ nie wiem czemu. w każdym razie ładowało się 10 minut, a potem wyskakiwał komunikat "błąd sieci". -.- chciałam dodać anonimowo komentarz i tam wszystko wyjaśnić, ale sytuacja wyglądała podobnie jak powyżej.
    W każdym razie, biorę się za pisanie pełnego "sprawozdania". Niestety, bez zdjęć, ponieważ nie chce mi się przekopywać strychu w poszukiwaniu kabelka do komórki, żeby je wgrać. próbowałam wgrać z karty pamięci, ale Szajsung mnie wrobił i nie da się włożyć karty do laptopa. pisze SD, ale SD jest kurde za duża -.- Możliwe, że jakieś się pojawią, bo znajomi pewnie wrzucą na facebooka, ale wątpię czy znajdę takie, na którym nie ma kogoś z mojej klasy. :/ kilka już się pojawiło, ale wszędzie jest ktoś z klasy. :(

    OdpowiedzUsuń