środa, 29 maja 2013

wróciłam :)



Witajcie po długiej przerwie, z której właśnie zamierzam wam się wam wytłumaczyć. :) otóż po raz kolejny zostałam opętana przez świetną serię książek. Proszę państwa, przedstawiam:
Dary Anioła!
Zapraszam na drugiego bloga, tam jest cała recenzja. :) Aktualnie czytam trzecią część, która jest tak wciągająca, że z trudem oderwałam się na 10 minut, żeby napisać posta, bo dręczyły minie wyrzuty sumienia, że od miesiąca nie daję znaku życia. Musiałam jednak coś w końcu napisać, bo w przyszłym tygodniu wyjeżdżam na zieloną szkołę, więc pewnie dalej bym się nie odezwała :/ (choć, w sumie w hotelu jest wi-fi, więc wpadłam na pomysł robienia codziennego sprawozdania. :) co robiliśmy, opisy naszych odpałów, których na pewno nie zabraknie, bo znam moją klasę i wiem, że najbardziej ożywa na wycieczkach. :D co wy na to? Ostrzegam jednak, że mogą się pojawiać koło 3 rano, kiedy będę szła spać >.<) W każdym razie, wczoraj wieczorem doszłam do tak zaskakującego fragmentu, że przez 5 minut nie byłam w stanie się ruszyć, tylko leżałam na łóżku i powtarzałam: "ja pierniczę".
(krótkie, acz prawdziwe. nie mój obrazek, jednak nie mogę się nie zgodzić :P)

Wiem, że Karolcia^^ wróciła po dość długiej przerwie, więc może nie będzie tu tak pusto :) (z 5 postów z rzędu: brak komentarzy -.-) liczę na ciebie!



A tak na marginesie: dziś na godzinie wychowawczej przeżyłam ciężki szok, bo dostaliśmy wyniki testów szóstoklasisty... Mam najlepszy wynik w szkole - 39 punktów. O.O (razem z jakąś tam dziewczyną z "C", ale nie ważne :P)

jestę kujonę...

A jak wam poszło, dziewczyny? :) Zwracam się tu zwłaszcza do Karolci^^ i Elmo (dawniej Cytrynki + jakieś tam znaczki :P)

Przepraszam i obiecuję, że więcej się to nie powtórzy. :P

5 komentarzy:

  1. Ja mam 33 ^^ ale i tak się ciesze jak idiotka bo z próbnego miałam 24 ;__; to aż o 9 więcej! xD
    Heh i tacie się przypomniało "30 groszy" >___<
    Ale i tak jest dobrze i gratuluję ci liczby punktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle. I nie przejmuj się tymi 30 groszami. :) moja znajoma zrobiła lepszy numer. W którymś-tam zadaniu trzeba było policzyć ile było drzew. Później w szatni sprawdzamy, ile komu wyszło. Wszyscy mają 25, a ona: 2 >.< do dziś nikt nie ma pojęcia, jakim cudem jej tyle wyszło :)

      Usuń
  2. Ja mam 37 !! Nawet w to nie wierzyłam ! Najlepszy wynik w klasie ! Heh ^^
    Widzę , że bardzo Ci się spodobała książka ,,Dar Aniołów" ;)
    Też nie mogłam się oderwać od 3 części według mnie jest najlepsza !! Po prostu Super ! xD Nie można tego opisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no, gratulacje :) u mnie w klasie wszyscy, ale dosłownie wszyscy, wyłożyli się na jednym zadaniu. i to nie jest przenośnia! Trzeba było zaznaczyć, z jakiego typu książki pochodzi jakiś tam fragment. To była "książka popularno-naukowa". 25 osób w klasie, a wszyscy zaznaczyli "słownik poprawnościowy". >.< problem polega na tym, że coś takiego nie istnieje. wrobiły nas te chamy z CKE...
      PS: to są DARY ANIOŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 dary, jeden anioł! -.-

      Usuń
    2. Hahaha , fajnych masz kolegów ! Ops pomyliłam pisownie. Sry -,- .

      Usuń