niedziela, 21 kwietnia 2013

Ogłoszenia parafialne ;)

Takie krótkie ogłoszenia:
Po pierwsze: założyłam nowego bloga. Tematyka jest zupełnie inna, a mianowicie: książki. Znajdują się tam po prostu recenzje przeczytanych przeze mnie książek. A trochę tego jest, więc min. raz w tygodniu, jakaś recenzja się pojawi. Jedna już jest, więc zajrzyjcie proszę, może zachęci was to do przeczytania ciekawych (moim zdaniem) książek.
Wiem, że post jest trochę nie składny, ale spieszę się, więc wejdźcie, podziwiajcie i dajcie znać, co sądzicie o tego typu blogu. :) KLIK
Jeszcze 2 sprawy:
1) Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam sporo w "wystroju" bloga. Jak wam się podoba? Myślę, że szablon tematycznie pasuje, a niebieski kolor, to przecież wizytówka Ciasteczkowego Potwora, którym, w pewnym sensie jestem. >.<
2) Poszperałam, pobawiłam się trochę i teraz komentarze można dodawać także anonimowo. Myślę, że dzięki temu będzie ich więcej.
To tyle i widzimy się niedługo :)

1 komentarz:

  1. ( Komentarze -,- . Są wiesz jakie , jak nie spójrz w kolejne posty ;) )
    Czekam na twoje recenzje , z niecierpliwością <3
    Pozdrawia i nadrabia komentarze Karolcia^^

    OdpowiedzUsuń