czwartek, 11 kwietnia 2013

Za dużo książek! D:

Uwielbiam czytać. Kiedy mam czas, to zagrzebuję się pod kocykiem i czytam, czytam, do oporu. :) Czasem jednak trafi się taka sytuacja, że przez kilka tygodni nie mam co czytać. Strasznie tego nie lubię... :/ tym razem jest jednak zupełnie na odwrót. Mam tych książek za dużo, co jest równie denerwujące... Więc tak:

Po pierwsze: lektura, Robinson Kruzoe,

nie takie złe, jak by się można spodziewać, ale gdy ma się pod nosem ciekawsze książki, albo laptopa, to wybór staje się oczywisty >.<

Po drugie: Strażnicy historii.

Pożyczyłam tą książke od znajomej z klasy, która liczy na jej szybki zwrot -.- seria ma 2 części, później "wypożyczę" jeszcze od niej kolejną.

Po trzecie: Mama zamówiła mi w necie Igrzyska Śmierci, całą serię... przyjdzie w przyszłym tygodniu. każda z tych części jest tak samo gruba, jak wysoka.

Po czwarte: Intruz.

Zamierzam iść na ten film do kina, ale najpierw wole przeczytać książkę.
Po piąte: Trylogia Czasu

Od dawna chodzi mi po głowie, żeby przeczytać tą serię jeszcze raz.

To daje razem: 10 książek (wiem, przedtem napisałam, że 11. no ale każdy ma prawo do błędów :) ), każda to całkiem sprora cegiełka... O.O nie wiem, kiedy się z tym wszystkim wyrobię. W każdym razie, możecie spodziewać się recenzji wszystkich tych książek (oprócz Robinsona :P ) i filmu "Intruz".
Pozdrawiam i zachęcam do przeczytania wszystkich pozycji ^^

7 komentarzy:

  1. Też uwielbiam książki <3
    I też podoba mi się książka Intruz ;*
    Lubię też ,,Ten Obcy" i kontynuacje ,,Inna" . Polecam ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obcy miałam jako lekturę i nie podzielam twojego entuzjazmu. moim zdaniem, jest to jedna z najgorszych książek, jakie czytałam. :/ nie przeczytałam jej. przebrnęłam przez kilka pierwszych rozdziałów (zajęło mi to ponad miesiąc) i to olałam. nawet streszczenia nie czytałam :P nie chciało mi się. polecam jeszcze oczywiście Harr'ego Pottera i koniecznie musisz przeczytać trylogię czasu :) zajefajna

      Usuń
    2. Nie każdy ma taki sam gust.
      Hare'ego Pottera wszystkie książki czytałam <333
      Są świetne , lepsze niż film !!! ;D
      Trylogię czasu właśnie chciałam kiedyś wypożyczyć , ale niestety sama lektura szkolna a do tego nauka = brak czasu na książki ;(
      Takie życie -,-
      Polecam sagę Dary Anioła i Dziewczynkę z szóstego księżyca.
      Po prostu boskie !!!

      Usuń
    3. na pewno kiedyś sięgnę, ale nie teraz, na razie mam do przeczytania 11 książek :P

      Usuń
    4. Hahaha , widać ;)
      Też muszę kupić sobie książki do szpitala ;))

      Usuń
    5. do szpitala? O.O w takim razie, życzę zdrowia! :)

      Usuń
    6. Hahaha ;D Do szpitala rehabilitacyjnego ;) , ale i tak dziękuje <33

      Usuń