środa, 13 marca 2013

Siema! :D


Jestem Karola :)

Mam 12 lat. (rocznikowo 13)
Mój blog będzie o absolutnie wszystkim. Zaczynając od mody, przez muzykę, na filmach kończąc. Czasem zahaczę o moją codzienność, czyli napiszę wam co robiłam dzisiejszego dnia (jeśli to kogoś zainteresuje...)  Ostatnio bardzo spodobały mi się blogi tego typu. A gdy moje znajome 2 tygodnie temu założyły takowy, powiedziałam sobie: "Raz kozie śmierć! Najwyżej internauci cię znienawidzą. Pora założyć bloga!" No i tak właśnie zrobiłam
Na wstępie chciałabym jeszcze zaznaczyć, że nie jestem normalną dziewczyną, więc czasami możecie nie wytrzymywać ze mną psychicznie. :P
Postaram się dodawać posty codziennie, ale nie wiem, jak to będzie.
To chyba tyle i mam nadzieję, że blog się Wam spodoba :)
Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz